állj munkába állásportál álláshirdetés adminisztrátor munka irodai munka

Ügyfélszolgálati munkatárs

További információ

  • fizetés kereset bér összeg alapbér Kézhez kapod:
    Megegyezés szerint
  • irodai munka állás adminisztráció adminisztrátor iratrendező  dokumentumkezelő Irodai munkák
  • munkaidő munka idő műszak Munkaidő:
    Napi 8 óra
  • település megye állás munka helye Budapest XIII.

Elektronikai cikkeket forgalmazó áruházlánc központi irodájába keresünk

Ügyfélszolgálati munkatárs

kollégát, HOME OFFICE munkavégzéssel. Szeretnél egy barátságos és lelkes csapat tagja lenni az ügyfélszolgálat terén? Csatlakozz hozzánk, és segítsünk együtt kivételes élményt nyújtani ügyfeleinknek minden nap!

Ezekre a feladatokra számíthatsz:

  • Különböző elektronikus csatornákon (telefon, e-mail, termékértékelő-kapcsolatfelvételi űrlap, termék-összehasonlító portál) érkező bejelentések, kérdések, reklamációk fogadása, kezelése és megválaszolása.
  • Reklamációk kivizsgálása társosztályok, partnerek bevonásával.
  • Ügyféladatok felvétele, rögzítése.
  • Szakszerű információ szolgáltatása ügyfeleinknek.
  • Vásárlók aktív felkeresése (tájékoztatás, problémakezelés).
  • Szállítási időpont egyeztetés.

Milyen elvárásoknak kell megfelelned:

  • Általános számítógép felhasználói ismeretek
  • Magabiztos, aktív angol nyelvhasználat
  • Min. 2 év Call Center tapasztalat
  • Érettségi

Mit kapsz cserébe a jó munkáért?

  • munkaidő munka idő műszak

    Munkaidő

    Heti 5 munkanap, ami hétvégét is jelent megbeszélés alapján. 8:00 - 18:00 között, általában 8:00-17:00 vagy 8:30-17:30.

  • fizetés juttatás pénz bér

    Fizetés

    Megegyezés szerint. Alapbér + bruttó 50.000 Ft Prémium.

  • tiszta munkakörnyezet munka állás környezet

    HOME OFFICE

    Home Office lehetőség, azonban időnként szükséges irodai jelenlét. (Központ címe: Budapest XIII. kerület)

  • juttatás bónusz ajándék

    Béren kívüli juttatás

    Próbaidő után nettó 10.000 Ft SZÉP-kártya juttatás, nettó 10.000 Ft Home Office támogatás.

Felvételi folyamat

  • telefon egyeztetés elérhetőség rugalmas telefonos beszélgetés

    Első lépés

    Telefonos egyeztetés

    Telefonon egyeztetjük a munka részleteit.

  • jelentkezés elbírálás döntés állás munka

    Második lépés

    Önéletrajz küldés

    Fényképes önéletrajzod elküldésével véglegesíted a jelentkezésed.

  • felvételi interjú személyes beszélgetés

    Harmadik lépés

    Interjú

    Személyes interjú angol nyelven.

  • szerződés megbízható szerződéskötés

    Negyedik lépés

    Szerződéskötés

    Munkaszerződésed aláírása az irodánkban.

  • munkába állás munka kezdete

    Ötödik lépés

    Munkába állás

    Szerződéskötés után a megbeszéltek alapján munkába állsz.

Te lehetsz a következő

Csatlakozz az Álljmunkába.hu álláskeresőihez és dolgozz velünk akár már holnaptól!

Jelentkezz, regisztrálj vagy hívd bátran munkatársunkat!

szállás letelepedés támogatás segítség lakhatás
  • Kroer Bettina Lilla
    • Kroer Bettina Lilla
    • Toborzó
  • +36202209133
  • Érdeklődhetsz vagy jelentkezhetsz személyesen a Humánia HRS Group irodájában az alábbi címen.
  • 1097 Budapest, Albert Flórián út 3/b, 2-es kapu

    H-P 09:00-17:00 között

Ha rendelkezel az előírt tapasztalattal és szakmai készségekkel, valamint motivált vagy csapatunkhoz való csatlakozásra, várjuk jelentkezésedet az alábbi elérhetőségeken. Csatlakozz hozzánk és legyél részese egy innovatív csapatnak.

Segíts egy megosztással nekünk új munkatársat, egy ismerősödnek új munkát találni!

Ajánlom az ismerősömnek!

Megosztom Facebookon

Szeretnél sms értesítést kapni hasonló új álláslehetőségekről?

Nem szeretnék lemaradni egy lehetőségről sem!

Regisztrálok